Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1. Nawiązując do obowiązku informacyjnego, nałożonego przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), informuję, iż Kancelaria Adwokacka Adwokat Ewa Mrozik (dalej: Kancelaria), mieszcząca się w Łomży przy ul. Sadowej 2 lok. 1 przetwarza Państwa dane osobowe uzyskane w związku ze świadczeniem usług prawnych oraz w związku z korzystaniem przez Państwo ze strony internetowej i elektronicznej poczty Kancelarii.

2. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Ewa Mrozik  zwana dalej: “Administratorem”.

3. Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem korespondencyjnie: ul. Sadowa 2 lok. 1 18-400 Łomża , za  pośrednictwem adresu mailowego: adw.ewamrozik@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 537 072 508.

4. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych. Otrzymanie takiego sprzeciwu spowoduje zaprzestanie przetwarzania Państwa danych osobowych, jednak w wyniku tego może dojść do zaprzestania świadczenia usług prawnych przez Administratora całkowicie bądź częściowo. W przypadku gdy dojdą Państwo do wniosku, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Państwu możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania o który mowa w art. 22 RODO.

6. Przesłanie zapytania w formularzu kontaktowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dane te będą przetwarzane do momentu wycofania wyżej wymienionej zgody. Osoby, których dotyczą te dane mają prawo dostępu do nich, mogą je poprawiać, ograniczać przetwarzanie tych danych, wycofać zgodę na ich przetwarzanie oraz do jej usunięcia w sposób trwały. Wytyczne związane z przetwarzaniem danych należy złożyć pisemnie do Administratora, który nie przetwarza  danych osobowych w innym celu niż ten, w którym te dane były pierwotnie pozyskane. Udostępnienie danych jest dobrowolne, jednakże nieuczynienie tego uniemożliwi zrealizowanie usługi.